دهکده ی عشق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





پنهان بغض سخته

هی بغض و ای گریه ی پنهان دلم

آن هنگام که می فشاری گلویم را

کو ؟ کجاست که ببیند انعکاس نامش به میان چشمانم پیداست ؟

 



نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت21:05---11 تير 1393
فدات امید فقط زود دلم واسه پستا قشنگت تنگیده امیدییی پسره دیونه دیونتم خخخ
پاسخ: چشم امیر جان لطف داری عزیز اقایی گلم ایشالا اپ کردنو شروع میکنم همین زودیا...


امیر
ساعت16:29---10 تير 1393
سلام امیییییید اپ کن دگه خخخخخ
پاسخ:سلام چشم حتما اقا امیر کوفتهههه چرا میخندی هاااااااا


سمیرا
ساعت12:11---10 تير 1393
پسرخاله دعوا داری؟طعنه میزنی؟خوب یعنی چی؟از طعنه بدم میاد حرفی هست مستقیم بگید
پاسخ:دختر خاله نه به خدا چه دعوایی چه طعنه ای منظوری نداشتم جان خودم اگه چیزی ناراحتتون کرد من معذرت میخوام ..!!


samira
ساعت11:58---9 تير 1393
Net ghat bod darzemn up nakardin
پاسخ: اهان شما ببخشین و ممنون از شما که همیشه سر زدین و شرمنده کردین ...


samira
ساعت18:05---8 تير 1393
salam mahe ramazan mobarak up nmikonid dg?
پاسخ: سلام ممنون و هم چنین از این ورا.!!!! چرا اپ میکنم اگه خدا بخواد....


samira
ساعت22:31---27 خرداد 1393
Tasliat migam ghame akharbashe
پاسخ :ممنون


Ati
ساعت19:31---25 خرداد 1393
هیچوقت به خاطر رفاقت.
صداقت را زیر پا نگذارید..
زیرا طولی نمیکشد که..
رفاقتتان هم زیر سوال میرود..!!!



tanhaaa
ساعت20:41---16 خرداد 1393
به حرف زدن که میرسه همه عاشقن همه دلدادن تو همه ی وبلاگای عاشقانه وضع همینه ولی هیچکدومتون به عمل که میرسه ساکت میشین تا حالا چه کاراریی برا رسیدن به عشقت کردی؟هه همتون فقط گریه و دعا بلدین ولی عشق این نیست عشق جرئت میخواد حرف الکی نه اگه واقعا عاشقی عشقتو ابراز کن و بدستش بیار به هر قیمتی با بغض هیچی نمیشه...اینایی که میگی شعاره!
پاسخ: اگه شما ناراحتین دگه شعار نمینویسم اینجا چطوره ?????? با اینکه نه میشنااسمتون نه میدونم کی هستین به کامنتتون احترام گذاشتم و تایید کردم.....!!!!!!


mamal
ساعت1:24---31 ارديبهشت 1393

Like dada
پاسخ:ممنون



nahid
ساعت12:25---27 ارديبهشت 1393

aga yalalaaaaa

خیلی خوش اومدم صفا آوردم:D



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط OMID در 8:53 بعد از ظهر | |



كد موسيقي براي وبلاگ